מתי נדרשת התקנת מערכות ספרינקלרים? כל המידע על מערכת הכיבוי העוצמתית ביותר

התקנת מערכות ספרינקלרים נדרשת כאשר חברת מיגון אש המתמחה באפיון על פי תקן הבטיחות 1956 קבעה שבחדר, מסדרון או מתחם מסוים יש להציב אותן. לרוב, זה יקרה במעונות סטודנטים, בבתי חולים, בחדרי כביסה ציבוריים עם הרבה מכונות ומייבשים, בחדרי ייצור במפעלים ובכל מקום אחר בו סף ההתחממות והבעירה גבוה. התקנת מערכות ספרינקלרים מתבצעת באמצעות הנחת תשתיות להתקנת משאבות ומעליהן את צינורות הולכת המים לכיוון החדרים. בתקרות של החדרים יחוברו ספרינקלרים לאותם צינורות ואלו יספקו לכם הגנת אש בזמן אמת.

תכנון והתקנת מערכת ספרינקלרים

אופן הפעולה של מערכת הספרינקלרים

מערכת הספרינקלרים מקבלת מים מהמשאבות, שמקבלות אותם מצינורות המועצה במפלס התחתון ביותר של המבנה. כל ספרינקלר מכיל כוס משקעים ובתוכה יש נוזל שמתפשט. כאשר האש אוחזת בסמוך למי מהספרינקלרים הנוזל הזה מגדיל את הנפח שלו עד שהוא חובט בכוס ושובר אותה, מה שגורם למתג של הספרינקלר להידלק ומיד לאחר מכן, להטחת מים לכיוון האש. חשוב לציין כי כל ספרינקלר פועל באופן עצמאי, ולכן התקנת מערכות ספרינקלרים מקצועית על בסיס אפיון יסודי של התפשטות האש מאד חשובה. רק כאשר הספרינקלרים ממוקמים נכון בתוך החדר הם ישיבו מים בזווית הנכונה לכיוון התפשטות האש. במקרה בו לא ניתן להעריך איך תיראה ההתפשטות, פשוט מרשתים את כל תקרת החדר בספרינקלרים מכיוונים שונים כך שכל תרחיש אפשרי יפתח אותם ויגן עליכם.

תחזוקת מערכת ספרינקלרים במבנה

התחזוקה מקוימת כל השנה. אם אתם חושדים שהמערכת אינה תקינה, או שנדרשת הזזה של מי מהספרינקלרים, ניתן ליצור קשר עם חברת התקנת מערכות ספרינקלרים ולתאם פגישה טכנית באתר שלכם. בתחילת כל הנש תיערך בדיקה עבור מערכת הספרינקלרים שהותקנה, ובכל עת שהיא תימצא תקינה יוענק לכם רישיון עסק לאותה שנה.

החלפת חלקים במערכת הספרינקלרים

במידה ובמהלך בדיקה מסוימת אחת המשאבות או אחד הספרינקלרים יימצאו לא תקינים הם יתוקנו או יוחלפו. במידה ואחד הרכיבים אינו תקני הוא יוחלף ברכיב תקני כדי להבטיח את תקינותה של המערכת שלכם ביחס למכון התקנים. השירות ניתן גם במהלך הבדיקה השנתית בכל תחילת שנה וגם במהלך התקין של השנה אם אתם חושדים שמשהו במערכת אינו כשורה.

למידע נוסף בנושא התקנת מערכות ספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים

התקנת מערכות ספרינקלרים לפגישת ייעוץ ללא התחייבות ו/או לפרטים נוספים: תעשיות מיגון אש מתמחה מזה 25 שנה בהתקנת מערכות ספרינקלרים ומשאבות לכיבוי אש בבתי משרדים,

קרא עוד »

ספרינקלרים

ספרינקלרים עושים אצל המקצוענים – תעשיות מיגון אש לפגישת ייעוץ חינם, מלא פרטים ונחזור אליך בהקדם פתרונות כיבוי שאפשר לסמוך עליהם ברגע האמת התקשרו עכשיו

קרא עוד »